FAQ

Jak si vyzkouším Helpdesk před zakoupením?

Helpdesk je čistě webová aplikace. Lze si jej tedy vyzkoušet odkudkoliv online. Stačí vyplnit krátký formulář v sekci Demoverze a e-mailem obdržíte přihlašovací údaje. Přihlašovací údaje budete mít k dispozici celých 20 dnů, proto se s funkčností systému stihnete dokonale seznámit.

 Co přesně znamenají varianty pořízení licence a pronájmu licence?

Pořízení licence znamená, že si Helpdesk nainstalujete (sami nebo s využitím našich služeb) na firemní server a sami si systém spravujete. Máte časově neomezené právo aplikaci užívat. Aktuální ceník Vám zašleme spolu s přístupovými údaji do testovací verze.


Forma pronájmu je určena společnostem, které se nechtějí nebo nemohou starat o vlastní server, chtějí se více soustředit na svůj hlavní obchodní proces. Pronájem je oceněn standardní měsíční nebo roční částkou.

Chci objednat Helpdesk, co mám přesně udělat?

Pokud již máte systém online otestovaný nebo jej ani testovat nepotřebujete, je standardní postup následující:

  • Kontaktujte nás zde.
  • Připravíme stručnou nabídku.
  • Zašlete objednávku.
  • Po obdržení objednávky Vás okamžitě kontaktujeme a domluvíme akční kroky a postup.
  • Po úhradě zálohové faktury zprovozníme systém Helpdesk.
  • K systému dodáváme kompletní dokumentaci a rychlého pomocníka v nesnázích, kde najdete veškeré podrobné informace.

Co je obsahem licence, kterou si zakoupím?

Veškeré informace o položkách, které jsou obsahem Vámi zakoupené licence naleznete zde.

ha-vel family s.r.o.