Interní v rámci firmy či instituce

Tato forma využití Helpdesku přináší do vaší firmy zvýšení efektivity pracovníků a přehled v řízení požadavků. Při tomto způsobu řízení požadavků a úkolů dochází rovněž k eliminaci komunikačního šumu.

  • Celofiremní řízení úkolů a požadavků.
  • Podpora zaměstnanců.
  • Požadavky na nákup potřebného materiálu či techniky.
  • Požadavky na služební vozidla.
  • Požadavky a návrhy na změnu interních procesů.
  • Požadavky na opravy zařízení a budov.
  • Evidence výstupů při testování nového produktu.

Externí pro podporu firmy či instituce

Tato forma využití Helpdesku vám pomůže udržet dlouhodobě spokojené zákazníky a přehledné zpracování požadavků a komunikace s externími dodavateli

  • Požadavky na externí spolupracovníky (grafik, opravář).
  • Požadavky na externí dodavatele služeb (dodavatel HW + SW, reklamní agentura).
  • Dotazy zákazníků zvenčí (možnost vyzvednout zboží zakoupené v e-shopu na prodejně, využitelnost produktu v dané sféře).
  • Dotazy týkající se informací o produktech pro potenciální zákazníky (možnosti dodávek a spolupráce, dostupnost zboží a služeb, využitelnost produktu v dané sféře).
ha-vel family s.r.o.