Proč:
Škola má desítky zaměstnanců a až stovky, či tisíce studentů. Požadavky studentů na změnu hesla, vytvoření uživatelského účtu, stížnosti na nefunkční WC, zbytečné dotazy studentů zahlcující studijní oddělení a další připomínky se kupí. Připomínky učitelů čekají na porady, kdy se jich nestihne polovina probrat nebo se velká část zapomene.
Efekt:
Požadavky jsou evidovány v Helpdesku dle příslušných kategorií, řešení začíná bezodkladně, není třeba se navzájem vyhledávat ve velké budově školy, podpora IT oddělení je možná vzdáleně bez nutnosti návštěv studentů a zaměstnanců, plynule se buduje znalostní databáze pro řešení opakujících se požadavků.
Získaná hodnota:
Přehled nad řešením všech požadavků, snadné vyhodnocení problémových studentů, rychlé jednání v případě nutných oprav.
Proč:
Firmě se daří, roste, přijímáte nové zaměstnance, vymýšlíte způsoby jak si dobrého zaměstnance udržet. Je to mnohdy těžší než jej pro firmu získat. Vložili jste do něj své úsilí, know-how, trpělivost. Nechcete, aby Vaše úsilí nakonec využili někde jinde.
Efekt:
Zaměstnanec má možnost efektivně a rychle zažádat o podporu při eliminaci pracovní překážky, práce se mu nekupí, nemusí čelit zvyšující se míře stresu. Pracuje s vědomím, že se má se svými problémy kam obrátit.
Získaná hodnota:
Svou práci vykonává zaměstnanec lépe, vám přináší více efektivní práce, tedy zisku. Nemusíte stále zaškolovat nové zaměstnance, eliminujete tím zbytečné ztráty.
Proč:
Prodej produktů a služeb příjemně stoupá a řady klientů se rozrůstají. Stoupá ale také počet reklamací, potřeba poradit nebo vyřídit stížnost. Udržení klienta je mnohdy obtížnější než jeho získání, a proto je nutné vyřizování těchto, ne vždy příjemných záležitostí, maximálně urychlit a zefektivnit.
Efekt:
Tento nástroj umožní přiřazení jakéhokoli požadavku zodpovědné osobě s ohledem na její časové možnosti. Kompletní historie požadavku zůstává zachována a je možné vyhodnotit zatížení požadavků v přehledné statistice. Řešení dotazů, reklamací a stížností se stává maximálně efektivním, rychlým a pohodlným.
Získaná hodnota:
Spokojený klient, rychlá pomoc, efektivní práce zaměstnanců.
V novém roce jsme již nasadili novou verzi aplikace Helpdesk. Tato verze obsahuje výkonové a bezpečnostní optimalizace, díky nimž je práce s aplikaci produktivnější a pohodlnější. Kdo opravdu náš produkt aktivně využívá, neměl by s její instalaci otálet.
Přes prázdniny jsme pro Vás připravili novou verzi aplikace Helpdesk, která mimo jiné využívá nového .NET frameworku a mezi další hlavní novinky této verze patří zabezpečena komunikace webové aplikace se serverem díky SSL certifikátu a HTTPS protokolu. Vaše data budou více v bezpeči než doposud.
Nová verze našeho systému je připravena k distribuci. Nezapomeňte si zaplatit Maintenance, aby jste si jí mohli zdarma nainstalovat.
Velmi rádi Vám oznamujeme, že další verze našeho systému je nyní také optimalizována pro mobilní zařízení.
Pokud vedete svůj systém zakázek, nyní máte možnost evidovat u každého případu také svoje číslo zakázky.
Je pro Vás náročné investovat desítky tisíc do koupě sofistikovaného řešení? S výhodnými možnostmi pronájmu licence Helpdesk nemusíte.
Váš názor nás zajímá.
Je něco při používání našeho SW Helpdesk, co Vám chybí ?
Na Vaše reakce se těšíme na info@ha-velfamily.cz