Chytrý školník a efektivní vyučování

  „Tohle snad není možné,“ povzdechl si školník Mrázek. Zlomená klika splachovadla, popsané dveře na WC, ve druhém patře kaluž na chodbě, kde se zranil Honzík. „Pane Mrázku, máte snad dovolenou?“ křičí paní ředitelka napříč školní halou. „Již včera jsem Vám říkala, že máte zajít na oddělení  ICT s tím, že nefunguje síť na počítačové učebně! Když jsme u toho, byl za mnou mladý Novák, že se nemůže přihlásit do systému, tak jim to sdělte taky. A ne že to zase neuděláte, stojí nám pak výuka!“ Pan Mrázek smutně usednul na lavici. „Škoda, že nevyužíváme Helpdesk software společnosti ha-vel family. S tímto systémem by bylo vše jednoduché. Paní ředitelka by mohla v rychlosti zadat na ICT informace o nefunkčnosti sítě, student Novák by nahlásil nefunkčnost přihlášení, studenti by zadali informace o poničeném zařízení školy a nakonec bychom měli vše na jednom místě přehledně ke zpracování. Výhodou pro paní ředitelku by také byla okamžitá možnost kontroly a zjištění délky trvání řešení.“

 

 

Nespokojený zaměstnanec a ztráta zisku

„Zase práce,“ pomyslela si Alena. „Včera jsem přišla o dva výborné klienty, jelikož mi nefungoval databázový software a musela jsem viset na telefonu s firemním ajťákem. Kdo by čekal, než se vykecáme. Přitom se to stává každý týden několika lidem. Vím, že to neovlivníme, ale mohli bychom alespoň eliminovat časové ztráty. Problém se stále opakuje. Na internetu jsem si našla internetovou prezentaci Helpdesku od společnosti ha-vel family a je mi jasné, že bychom si opakující se problémy mohli zadat do systému. Našla bych si je v případě potřeby a okamžitě vyřešila. Během práce bych takto mohla komunikovat s klientem. Takto bych měla větší prémie a můj zaměstnavatel větší zisk.“

 

ha-vel family s.r.o.